PODCAST: Millaista on toimia asiakaskokemusjohtajana?

🔍 Tarvitaanko organisaatioihin erillistĂ€ asiakaskokemusjohtajaa edistĂ€mÀÀn asiakaskeskeisyyttĂ€?

🔍 MitĂ€ kuuluu asiakaskokemusjohtajan toimenkuvaan?

🔍 Millaista on toimia asiakaskokemusjohtajana?

Uusimmassa “Menestys syntyy asiakaskokemuksesta”- podcast-jaksossa Lemonsoft Oy asiakaskokemusjohtaja Janika Vilponen pohtii kanssamme mm. edellĂ€ mainittuja kysymyksiĂ€. Keskustelemme roolin vaatimuksista ja mahdollisuuksista sekĂ€ siitĂ€, miten asiakaskokemusjohtaja voi auttaa viemÀÀn asiakaskokemusta kĂ€ytĂ€ntöön organisaatioissa.

Myös Janikaa haastattelevilla Kirsti Laasiolla ja Salla SeppÀllÀ on omakohtaista kokemusta asiakaskokemusjohtajan roolista. Jaksossa kuullaankin esimerkkejÀ myös siitÀ, mitÀ asiakaskokemusjohtajan rooli tarkoittaa Nordic Business Forumissa.

Paljastettekoon, ettĂ€ keskustelijoiden mielestĂ€ asiakaskokemusjohtajan tĂ€rkein tehtĂ€vĂ€ on varmistaa, ettĂ€ asiakaskokemuksesta muodostuu oleellinen osa organisaation ajattelutapaa ja toimintaa – osa arkipĂ€ivĂ€n johtamista.

Kuuntelemalle koko puolen tunnin jakson opit monta muutakin asiaa aiheesta.

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta löytyy suosituimmilta podcast-alustoilta👇
Spotify
Anchor
Soundcloud
Google Podcasts
Breaker

#menestys_syntyy_asiakaskokemuksesta
#podcast
#b2bkokemus
#b2basiakaskokemus
#asiakaskokemusjohtaja
#muutosjohtaja
#kasvujohtaja

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s